Helaas is de Fiat Punto ook van eigennaar verwisseld, namelijk mijn moeder haha.
Ze was op zoek naar een kleinere zuinigere wagen aangezien haar vorige auto erg duur was.
Ik heb tegen haar gezegt, luister als ik die van jou kan verkopen dan mag jij mijn fiat hebben.
Daar heeft ze mee ingestemt en ik dus zo snel als mogenlijk gaan kijken wat er mee mogelijk was.
Dag later zag ik een leuke mini staan, waar ik zelf al helemaal gek van ben van die auto'tjes.
Ik opgebelt en gevraagt of er ook inruil mogelijk was, dat was dus het geval.
Ik die zelfde avond nog naar de garage gegaan samen met iemand die al 15 jaar mini's restaureerd en opknapt.
De auto eens helemaal van top tot teen bekeken en kwamen tot de conclusie dat de wagen niet echt meer in topconditie was van de buitenkant.
Mini heeft namelijk het euvel dat ze zeer snel roesten.
Na even wat gebabbeld te hebben met de verkoper kwamen we eruit dat de prijs voor de wagen te duur was, hij moest er 3650 voor hebben.
Ik dus gezegt, dat ik dat niet uit ga geven voor die wagen, maar heb een voorstel zeg ik tegen de verkoper.
Als we nu ruil om ruil doen, dus ik de mini en jij de gran move.
Na even denken zij de verkoper, ja is prima, dus heb ik als ik het zo ga omrekenen 3650 euro voor de auto van mam terug gekregen.
Dus nu ben ik de trotse eigennaar van een orginele op kenteken staande Mini Cooper 1300.
Omdat deze op kenteken een echte Cooper is is deze over een aantal jaar meer waard zoals normaal is bij deze wagens.
Hiet wat foto's:

En hier de foto hoe hij moet worden, dit is dezelfde alleen van iemand anders natuurlijk.

Greetz Jeffrey