400 pk is een mooi doel, maar krijg je het dan ook op de wielen?
En wat ga je er dan mee doen?
Alleen hard in het verkeer rijden of ga je het ook gebruiken, denk aan bijv. de nordschleife oid?
WantedS13 schreef:Bij de tuningfactory? Vraag me af of ze het wel kunnen daar, toen ik er geweest ben tijdje terug voor een vermogenstest was de AF meter van de bank stuk en die schijnt dus al vrij lang stuk te zijn.
In Nederland ben ik helaas nog geen goede mapper tegen gekomen in dit land, al schijnt Jonne van Sky engineering er nu wel aan te doen. Mijn eigen auto zal uiteindelijk een keer naar Engeland gaan, naar FC-Tuning om precies te zijn, om daar gemapt te worden.
voor volkswagen/audi groep zijn er genoeg goede mappers hier in nederland.
Als je last krijgt van lag zijn mods als een verstelbare actuator (HKS, Forge oid), en het keramisch laten coaten van je spruitstuk en turbinehuis betere opties dan een licht gewicht vliegwiel.
bedankt dat wist ik niet.
Ook een boostcontroller kan flink helpen, dmv de gain goed in te stellen kun je lag nog n aardig stuk verlagen.
straks komt er een apexi avcr boost controller op
Maar denk dat die turbo zowieso wel goed spoelt op je blok, althans, weet niet hoe de kop van een Ibiza is qua flow, maar op CA18DET's (nissan's 1.8i 16v turbo blok) spoelen ze best goed!
kimrs schreef:Ziet er echt strak uit die Ibiza![]()
400 pk is een mooi doel, maar krijg je het dan ook op de wielen?
En wat ga je er dan mee doen?
Alleen hard in het verkeer rijden of ga je het ook gebruiken, denk aan bijv. de nordschleife oid?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten