Hier kun je een soort dagboek van je auto maken, waarin je steeds je nieuwe modificaties in kunt plaatsen. Zo kunnen andere leden de vorderingen aan jou, en jij andere leden hun auto volgen.

Jeffrey zijn mini

Berichtdoor tuner4life op wo 28 jul 2010, 12:14

Zo.

Helaas is de Fiat Punto ook van eigennaar verwisseld, namelijk mijn moeder haha.
Ze was op zoek naar een kleinere zuinigere wagen aangezien haar vorige auto erg duur was.
Ik heb tegen haar gezegt, luister als ik die van jou kan verkopen dan mag jij mijn fiat hebben.
Daar heeft ze mee ingestemt en ik dus zo snel als mogenlijk gaan kijken wat er mee mogelijk was.

Dag later zag ik een leuke mini staan, waar ik zelf al helemaal gek van ben van die auto'tjes.
Ik opgebelt en gevraagt of er ook inruil mogelijk was, dat was dus het geval.
Ik die zelfde avond nog naar de garage gegaan samen met iemand die al 15 jaar mini's restaureerd en opknapt.
De auto eens helemaal van top tot teen bekeken en kwamen tot de conclusie dat de wagen niet echt meer in topconditie was van de buitenkant.
Mini heeft namelijk het euvel dat ze zeer snel roesten.

Na even wat gebabbeld te hebben met de verkoper kwamen we eruit dat de prijs voor de wagen te duur was, hij moest er 3650 voor hebben.
Ik dus gezegt, dat ik dat niet uit ga geven voor die wagen, maar heb een voorstel zeg ik tegen de verkoper.
Als we nu ruil om ruil doen, dus ik de mini en jij de gran move.
Na even denken zij de verkoper, ja is prima, dus heb ik als ik het zo ga omrekenen 3650 euro voor de auto van mam terug gekregen.

Dus nu ben ik de trotse eigennaar van een orginele op kenteken staande Mini Cooper 1300.
Omdat deze op kenteken een echte Cooper is is deze over een aantal jaar meer waard zoals normaal is bij deze wagens.

Hiet wat foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier de foto hoe hij moet worden, dit is dezelfde alleen van iemand anders natuurlijk.

Afbeelding

Greetz Jeffrey
tuner4life

Re: Jeffrey zijn mini

Berichtdoor tuner4life op wo 28 jul 2010, 12:20

De chrome wielranden en kapjes op de koplampen zijn er al vanaf.

Over een weer a 2 weken beginnen we als het goed is met de plaatdelen te vervangen, dus linker en rechter voorspatbord, compleet voorfront en de plaat onder de ruitenwissers, de wielkastverbreder erop maken dan word alles spuitklaar gemaakt en dan zo snel als mogelijk naar de spuiter.

Blijft in de kleur wat hij nu is alleen wordt het dak weer orgineel wit gespoten, dan komen er nog witte spiegels op een 7J velgen rondom.
Dus nog werk genoeg.

Als de buitenkant af is ga ik langzaam en met de beetjes beginnen aan het interieur, dat heeft ook nog aandacht nodig.
Al met al een leuk project.
tuner4life

Berichtdoor Heavy maxi op wo 28 jul 2010, 18:49

:D hey jef

naja zoals al zondag avond zij geweldig aparaat !
met zn 3e der in en 2 van bijna 2 meter erg lache ! :lol:
Logic takes you from A to B. Imagination take’s you anywhere
Heavy maxi

Berichtdoor Chaoth op vr 30 jul 2010, 10:14

Hey Jef,

Leuk ding man.. Helemaal origineel houden ofnie? :)
Van 0 naar 100 in 10,2 seconden ^^ :P
Chaoth

Berichtdoor WantedS13 op vr 30 jul 2010, 19:40

@Maxi: Die derde is normaal anders ook niet gewend zich klein te moeten voelen :lol:

@Jeff... Wat 'helaas' man? Niks helaas! Dit ding is 1000000x cooler dan een frkn Punto! Big kudo's! :mrgreen:
WantedS13
Beheerder

Berichtdoor tuner4life op za 31 jul 2010, 01:01

Haha, thanx man.
Ergens in hij inderdaad veel leuker als een punto.
Wacht maar tot hij klaar is haha.

Ik hou het op de site bij dus.
Met een beetje geluk einde van deze maand gaat de schuurmachine op de wagen, maar eerst nog even een bruiloft rijden, daarna wordt hij zo snel mogenlijk klaar gemaakt voor de spuiter, krijg hij een nieuw mooi groen jasje en een wit dak met witte strepen over de motorkap, zodat hij qwa kleur weer orgineel is.
tuner4life

Berichtdoor Heavy maxi op za 31 jul 2010, 16:22

als je een extra handje nodig hebt meld je je maar jeffrey jij staat ook altijd klaar voor mij !
Logic takes you from A to B. Imagination take’s you anywhere
Heavy maxi

Berichtdoor tuner4life op za 31 jul 2010, 23:44

Hey thanx man, wel fijn om te horen in ieder geval, maar ja zoals ik bij michiel ook doe, vrienden zijn er om elkaar te helpen en dat moet wederzijds zijn, michiel help mij en ik help hem, en als ik iemand kan helpen doe ik dat.
Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden dus.

Greetz Jeffrey
tuner4life

Berichtdoor 323girl op ma 09 aug 2010, 21:35

Heavy maxi schreef:als je een extra handje nodig hebt meld je je maar jeffrey jij staat ook altijd klaar voor mij !

Chappeau!!! Mensen zie hier, DIT is de mentaliteit die ik op HM.net wil zien! Afbeelding

(ps deze post is van Michiel)
323girl

Berichtdoor tuner4life op ma 09 aug 2010, 23:49

oals ik al zei, that's were friends are for toch.
Iedereen help elkaar en zo moet het ook, en voor wat hoort wat.
En zo sta ik ook voor Mitch klaar, als er iets is hij hoeft maar te bellen en ik kom maar ik weet ook dat dat andersom ook zo is en dat vind ik gewoon super.
tuner4life

Volgende

Keer terug naar Projecten

• BEZOEKERS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Design by SiMOTiON PC Solutions