Brenda heeft contact gehad met de organisatoren van Full Tuning Weekend, en we moeten helaas mededelen dat Full Tuning Weekend 2009 niet doorgaat
Gezien ik de afgelopen 2 keer ITW met deze groep mensen een dusdanig succes vond ben ik van mening dat we dan maar zelf een weekendje erop uit moeten regelen, wat jullie?
Nu heb ik een leuk idee om met zn allen te doen, maar dan moet ik wel weten in hoeverre jullie hier interesse in zouden hebben, en hoeveel jullie eraan zouden willen bijdragen.
Mijn idee nogtoe is:
- Het afhuren van een vakantie accommodatie / vakantieboerderij in een mooie omgeving, iets zoals epen ofzo.
Soort en met van programma dat ik dan in gedachte heb zou zijn (dit is uiteraard in overleg altijd aan te passen, dit dient dus geheel als uitgangspunt):
Vrijdag
- Vrijdag met zn allen verzamelen, en met de hele bende tegelijk erheen vertrekken (rond 16 uur ofzo?)
- Vrijdagavond na het uitpakken van onze spullen met zn allen barbecuen, gevolgd door film avond, bier, en misschien kunnen we iets van gezelschapsspellen meenemen voor de fun, altijd leuk als je straal bezopen bent
Zaterdag
Ochtend:
- Gezamelijk ontbijt
Middag:
- Puzzelrit / Tourrit
Avond:
- met zn allen gourmetten
- Met zn allen wat gaan drinken / poolen / bowlen oid (lijkt me ivm alcohol handig als we dat te voet doen of met OV)
Zondag
Ochtend:
- Gezamelijk ontbijt
Middag:
- Met zn allen de zooi opruimen die we wss wel weer gemaakt hebben en ons boeltje alvast bij elkaar pakken
- Groepsfoto
Avond:
- Eten met zn allen bij de Wok
- Vertrekken terug richting huis
De bedoeling is als we zoiets doen, dat ik alles van te voor regel. Iedereen zal dan een stuk bij moeten leggen. Wat precies kan ik nog niet zeggen, want heb nog geen prijzen van boerderijen e.d. en heb ook totaal geen idee wat zoiets afhuren kost. Als de interesse er naar is zal ik dat natuurlijk eerst uit gaan zoeken, maar ga er bij voorbaat maar vanuit dat de kosten die een dergelijk weekend met zich mee brengen hoger zullen zijn dan die van ITW.
Wel wil ik dan regelen dat bij de prijs die iedereen bij legt de volgende zaken gewoon geregeld zijn.
- Verblijf (kosten van vakantieverblijf, toeristenbelasting e.d.)
- Ontbijt
- Avond eten voor vrijdag, zaterdag en zondag (consumpties bij de wok op zondag niet inbegrepen)
- Afhuren van een paar bowlingbanen / paar pooltafels indien er interesse in is (consumpties niet inbegrepen)
- Een paar pakken koffie en filters (we love coffee)
- Twee kratten bier
- Krat frisdrank
- Paar flessen wijn voor de dames
- Materiaal en films voor film avond en muziek overdag
In principe heb je dan dus voor de bijdrage alle kosten gedekt op benzine en consumpties buiten de deur na.
Zouden jullie zoiets leuk vinden, of doe ik mij verloren moeite wanneer ik een boel ga uitzoeken wat een en ander kost om op poten te zetten?
Alvast bedankt voor jullie aandacht, en hopelijk krijgen we dit van de grond. Wordt dit net als de afgelopen 2 keer ITW een succes, dan plan plan ik voor volgend jaar mits iedereen het met me eens is een mid-week ertussenuit met zn allen
PS: Buiten alleen de pol beantwoorden, post ook even wat je gestemd hebt.
Indien je ja hebt gestemd, vermeld dan eventuele op of aanmerken die je graag anders wilt zien.
Indien je nee hebt gestemd omdat je het ergens niet mee eens bent wat in bovenstaande staat, vertel dan wat dit is, misschien valt het te veranderen zodat ook jij mee wilt