Informatie, datum's en nabesprekingen.

Interessepeiling in HobbyMechanics Holiday Weekend

Ja, dat zie ik wel zitten!
7
88%
Nee, mijn schoolkamp tijd heb ik wel gehad.
1
13%

Totaal aantal stemmen : 8

[INTERESSEPEILING] HobbyMechanics Holiday Weekend

Berichtdoor WantedS13 op di 28 jul 2009, 17:39

Beste leden,

Brenda heeft contact gehad met de organisatoren van Full Tuning Weekend, en we moeten helaas mededelen dat Full Tuning Weekend 2009 niet doorgaat :( De organisatoren doen hun uiterste best om voor 2010 een nieuwe locatie te vinden, maar voor dit jaar zit het er helaas niet in.

Gezien ik de afgelopen 2 keer ITW met deze groep mensen een dusdanig succes vond ben ik van mening dat we dan maar zelf een weekendje erop uit moeten regelen, wat jullie?

Nu heb ik een leuk idee om met zn allen te doen, maar dan moet ik wel weten in hoeverre jullie hier interesse in zouden hebben, en hoeveel jullie eraan zouden willen bijdragen.

Mijn idee nogtoe is:

- Het afhuren van een vakantie accommodatie / vakantieboerderij in een mooie omgeving, iets zoals epen ofzo.

Soort en met van programma dat ik dan in gedachte heb zou zijn (dit is uiteraard in overleg altijd aan te passen, dit dient dus geheel als uitgangspunt):

Vrijdag

- Vrijdag met zn allen verzamelen, en met de hele bende tegelijk erheen vertrekken (rond 16 uur ofzo?)
- Vrijdagavond na het uitpakken van onze spullen met zn allen barbecuen, gevolgd door film avond, bier, en misschien kunnen we iets van gezelschapsspellen meenemen voor de fun, altijd leuk als je straal bezopen bent :P

Zaterdag

Ochtend:
- Gezamelijk ontbijt

Middag:
- Puzzelrit / Tourrit

Avond:
- met zn allen gourmetten
- Met zn allen wat gaan drinken / poolen / bowlen oid (lijkt me ivm alcohol handig als we dat te voet doen of met OV)

Zondag

Ochtend:
- Gezamelijk ontbijt

Middag:
- Met zn allen de zooi opruimen die we wss wel weer gemaakt hebben en ons boeltje alvast bij elkaar pakken
- Groepsfoto

Avond:
- Eten met zn allen bij de Wok
- Vertrekken terug richting huis

De bedoeling is als we zoiets doen, dat ik alles van te voor regel. Iedereen zal dan een stuk bij moeten leggen. Wat precies kan ik nog niet zeggen, want heb nog geen prijzen van boerderijen e.d. en heb ook totaal geen idee wat zoiets afhuren kost. Als de interesse er naar is zal ik dat natuurlijk eerst uit gaan zoeken, maar ga er bij voorbaat maar vanuit dat de kosten die een dergelijk weekend met zich mee brengen hoger zullen zijn dan die van ITW.

Wel wil ik dan regelen dat bij de prijs die iedereen bij legt de volgende zaken gewoon geregeld zijn.
- Verblijf (kosten van vakantieverblijf, toeristenbelasting e.d.)
- Ontbijt
- Avond eten voor vrijdag, zaterdag en zondag (consumpties bij de wok op zondag niet inbegrepen)
- Afhuren van een paar bowlingbanen / paar pooltafels indien er interesse in is (consumpties niet inbegrepen)
- Een paar pakken koffie en filters (we love coffee)
- Twee kratten bier
- Krat frisdrank
- Paar flessen wijn voor de dames
- Materiaal en films voor film avond en muziek overdag

In principe heb je dan dus voor de bijdrage alle kosten gedekt op benzine en consumpties buiten de deur na.

Zouden jullie zoiets leuk vinden, of doe ik mij verloren moeite wanneer ik een boel ga uitzoeken wat een en ander kost om op poten te zetten?

Alvast bedankt voor jullie aandacht, en hopelijk krijgen we dit van de grond. Wordt dit net als de afgelopen 2 keer ITW een succes, dan plan plan ik voor volgend jaar mits iedereen het met me eens is een mid-week ertussenuit met zn allen ;) Dit is dus tevens een soort van Trial voor dan.

PS: Buiten alleen de pol beantwoorden, post ook even wat je gestemd hebt.

Indien je ja hebt gestemd, vermeld dan eventuele op of aanmerken die je graag anders wilt zien.

Indien je nee hebt gestemd omdat je het ergens niet mee eens bent wat in bovenstaande staat, vertel dan wat dit is, misschien valt het te veranderen zodat ook jij mee wilt ;)
WantedS13
Beheerder

Re: [INTERESSEPEILING] HobbyMechanics Holiday Weekend

Berichtdoor Freestyler op di 28 jul 2009, 17:51

vakantie accomodatie... Moet ik me daar iets ala centerparcs bij voorstellen?
Of net als ITW, in een tentje??

Ik heb er zo wel oren naar, vooropgesteld dat de prijs leuk blijft uiteraard ;)
Ik ging lekker hard op de rotonde af, nam de bocht, ging rechtdoor, nam een lantaarnpaal mee, tikte tegen een muurtje, ging 3x over de kop, 4x in de rondte, en toen verloor ik de macht over het stuur.
Freestyler

Berichtdoor tuner4life op di 28 jul 2009, 18:02

Dit is wel een leuk idee ja lijkt me zeker gezellig en ben er zeker voor.
Misschien kunnen we dan eens kijken of we ergens in centerparcs of weerterbergen kunnen of zoiets in ieder geval als het weer lekker is iets van zwemmen of zo erbij.

Maar lijkt me zeker de moeite waard.

Greetz Jeffrey
tuner4life

Berichtdoor WantedS13 op di 28 jul 2009, 18:22

Iets in de vorm van een bungalo huisje, of iets in de vorm van een vakantieboerderij.

Er zijn een aantal mogelijkheden met elk zijn eigen voor en nadelen, en uiteraard daaraan gekoppeld hun eigen budget.

Ik heb op het moment geen idee wat alles zou kosten, en wat iedereen er voor over heeft. Persoonlijk ben ik van mening dat het per jaar een eenmalig iets is, en dan mag het me best wat kosten. Er zijn mensen die 75 euro op een avond stappen uitgeven, en voor mij mag zo'n weekend me best 100 euro kosten, maar of dit voor andere ook geld kan ik natuurlijk niet invullen. Met hoe meer man we zijn, hoe goedkoper het wordt. En zal ook bij het uitzoeken wat alternatieven erbij uitzoeken zodat we uiteindelijk een beeld hebben van wat mogelijk is met bepaalde budgetten. Daarna kunnen we dan ook knopen doorhakken.

Een zwembad hoeft voor mij niet persé een deel van het huisje te zijn, want een middagje zwemmen valt altijd wel in te passen, zwambaden genoeg ;)
WantedS13
Beheerder

Berichtdoor kimrs op di 28 jul 2009, 20:45

Ik heb NEE gestemd, niet omdat ik het geen goed idee vind (en trouwens mijn schoolkamptijd RULEERDE :lol: ) wij (spreek ff voor JP en mij) hebben niet echt interesse in een heel weekend, vooral ivm de verbouwing hebben we dit jaar alle weekenden hard nodig omdat we dan het meeste werk kunnen verzetten....
Maarrrr we zouden het wel heel erg leuk vinden om een dag langs te komen. Als dat mag teminste, of is het alles of niets? :twisted: En ja, wij nemen dan natuurlijk ook diversen lekkers mee ;)
Renault:
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.....

Als ik Mercedes zou willen rijden dan bestelde ik wel een taxi.....
kimrs

Berichtdoor peet84 op di 28 jul 2009, 21:20

natuurlijk altijd gezellig
en een leuk alternatief voor ftw(gewoondoen)
peet84

Berichtdoor 323girl op di 28 jul 2009, 22:14

zeker zeker zeker doen!

Alleen vraag ik me af of we echt alle avonden zo luxe zouden moeten eten :P 1 avond wokken, bbq of gourmetten is ook wel goed, en die andere avonden wat simpelers. Dan houd je of wat geld over, of je kunt andere leuke dingen dervoor doen ;)

Maar zeker een leuk idee. Zal zelf eens weerterbergen-aanbiedingen in de gaten houden. Even afwachten met hoeveel man natuurlijk. Anders werkt mijn nichtje nog in bungalowpark midden in de ardennen, erg leuke locatie, maar wat moeilijker voor mitch om een leuke puzzelroute uit te stippelen. Maar via haar zal ik vast voor een leuke prijs bv een 10 persoons huisje kunnen regelen ;)

Maar der zal zeker meer volgen over dit idee :mrgreen:

@Kim: het is zeker alles of niks :twisted: wat dacht je dan? :lol: Nee tuurlijk zijn jullie dan een dagje welkom ;) Dan kondig ik alvast aan dat ik graag droge witte wijn drink (voor het geval je wat "lekkers" mee wilde nemen) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
323girl

Berichtdoor Longbow op wo 29 jul 2009, 00:18

Het hele idee is echt wel prima, lijkt me wel wat ja. Maar wel een paar puntjes:

Een huisje op weerterbergen of een ander vakantie park is zeker mogelijk, maar het nadeel daarvan is dat je de auto's dan waarschijnlijk niet kwijt kan bij het huisje, en zo wel, dat je weer veel ergernis creëerd bij andere mensen daar op het park en mensen klagen tegenwoordig heel snel... Beter zou inderdaad zijn om iets als een boerderij te kunnen vinden, waar je dus eigenlijk alleen met dat groepje bent, en je dus geen andere 'gasten lastig valt'. Binnenkort eens Joep en anderen eens vragen of hun iets weten. Boerderij of iig iets buiten een vakantie park heeft mijn voorkeur.

Wat betreft eten vind ik het ook wel prima om 1 avond tot pannenkoeken avond om te toveren! :mrgreen: Das het enige wat ik kan, maar dan ook wel goed! :) Maar in ieder geval vind ik het ook prima om 1 dagje normaal 'thuis' te eten dan ofzo.

Wat betreft een puzzeltocht,,, laten we daar maar beter meteen een tourtocht van maken. Een puzzeltocht geloof ik wel, maar een mooie tourrit door epen en omg. of de Ardennen klinkt een heel stuk beter! ;)

Voor de rest, ik zeg, DOEN! :mrgreen:
Longbow
Beheerder

Berichtdoor WantedS13 op wo 29 jul 2009, 01:07

@Kim, zeker, dat kan! Jullie zijn meer dan welkom :)

Pannenkoekenplan, wat mij betreft in orde! :D

Over het huisje denk ik eigenlijk wel net zo. In weerterbergen moet ik daarbij wel zeggen dat als je voor de vila gaat dat die huisjes praktisch naast de grote parkeerplaats ligt, dus dat zou niet ver lopen zijn. Ook geluidsoverlast zal meevallen voor de 'buren' omdat dat vrijstaande huisjes zijn. Echter ben ik het met je eens en gaat mijn voorkeur uit naar een Boerderij.

Over de puzzelrit... als ik een puzzelrit ervan maak, geloof maar dat je dan wat van de omgevingen te zien krijgt! Zorg maar voor genoeg benzine! :mrgreen:

Leuk trouwens dat jullie het allemaal wel zien zitten! :)
WantedS13
Beheerder

Berichtdoor tuner4life op wo 29 jul 2009, 13:53

haha als het de weerterbergen betreft dan kan ik wel een goede dj installatie regelen haha dus alleen voor itw was het aardig veel en duur vooral bij tenten die ze open kunnen maken.
Huisje kunnen we afsluiten dus voor weerterbergen of zo hou ik me wel als DJ beschikbaar met bijbehorende apparatuur.
Kan dan toch 2 keer rijden als het moet is voor mij lekker dichtbij dus
tuner4life

Volgende

Keer terug naar Meetings

• BEZOEKERS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Design by SiMOTiON PC Solutions