Informatie, datum's en nabesprekingen.

Aangezien ITW niet door ging voor HM

Berichtdoor 323girl op zo 25 jul 2010, 22:39

Michiel, Marijn en ik hebben wat nagedacht aangezien we het erg jammer vinden dat ITW niet doorging. Nu zijn we op een nieuw idee gekomen om toch nog een leuke gezellige meet te kunnen houden.
Is voor iedereen natuurlijk vrijwillig en wie mee wil gezellig, wie niet mee wil even goede vrienden!!

Wij wilden zowieso naar het Japanse Autosport Festival in Assen. Dit is 5 september. Aangezien het nogal wat km's zijn dachten we dit te koppelen met een leuk weekendje!

Hier het plan

Aankomst vrijdag 3 september 15:00 in een white camp cottage voor 6 personen in bungalowpark Hunzedal (30km van assen af) Natuurlijk kunnen we altijd nog kijken voor een 2de huisje. (helaas waren grotere huisjes niet beschikbaar) Mochten het er net een paar meer zijn kunnen we altijd de luchtbedden meenemen. Voor de zwemkaartjes vinden we dan wel een oplossing :mrgreen:

Het gaat om dit park en accomodatie:
http://www.roompotparken.nl/vakantiepar ... 3&period=3

De kosten voor zo'n huisje zouden (zonder borg en annuleringsverz) 210 euro zijn. Als je dit deelt door het aantal man zal het nog meevallen. Daarbij komen dan alleen nog de kosten van eten en drinken en kosten het JAF 2010 (16 euro aan kassa, voorverkoop 14 euro)

zie hier voor de site van JAF
http://www.japanseautosportfestival.nl/ ... ckets.html

Vrijdag 3 september
Aankomst en lekker samen alles inruimen, eten, drinken en mogelijkheid tot zwemmen

Zaterdag 4 september
Nog geen concrete plannen, maar zullen ons zeker niet vervelen met een leuke groep en zwembad in het park :)

Zondag 5 september
10:00 - 17:30 JAF 2010! Hiervoor natuurlijk lekker samen ontbijten en opruimen!

Na JAF gezamenlijk terugrijden naar het zuiden (of splitsing naar andere plaatsen voor de niet limbo's onder ons)
We zouden nog de mogelijkheid hebben om terug te gaan naar het huisje en nog een leuke avond te maken. Hoeven pas maandag om 10:00 uit het huisje, maar velen zullen moeten werken.........

Zo hopen we toch een geweldig weekend met HM te kunnen maken dit jaar!!!!

Wil je mee laat het dan aub weten uiterlijk zondag de 1ste augustus, dan kunnen we nog op tijd boeken!
Als we weten met hoeveel man we zijn kunnen we altijd een wat duidelijkere berekening maken voor het eten en drinken! Of we maken een pot of ieder neemt het zijne mee (zoals op ITW) Maar daar hebben we nog tijd genoeg voor om over na te denken ;) Eerst eens inventariseren mee wil.
Mocht je alleen meewillen naar het huisje en niet naar JAF kan dat ook altijd. Huisje is gewoon van vrijdag 15:00 tot maandag 10:00

Zowieso gaan mee:
1: Wanted en 323girl
2: Longbow (met waarschijnlijk Maarten en de skyline)
323girl

Re: Aangezien ITW niet door ging voor HM

Berichtdoor peet84 op ma 26 jul 2010, 15:18

geweldig idee heb alleen geen jap :?
maar zet mij daar maar bij
is toch weer gezellig
ik hoor wel wat de kosten zijn 8-)
peet84

Berichtdoor 323girl op ma 26 jul 2010, 15:48

Maakt niks uit als je geen Jap hebt, denk alleen niet dat je dan het terrein van jaf opkomt, maar dat maakt niks! Dan zet ik je zowieso erbij voor het weekend ..... SUPER!
Wat de precieze kosten zijn weten we pas als we weten hoeveel er mee gaan.

Zijn nu zowieso met 4, waarschijnlijk 5, Jeff en Nancy moesten nog ff kijken of ze vrij konden krijgen..... Chris en Mon moesten nog ff erover denken.
Maar we hebben de tijd tot zondag ;)
323girl

Berichtdoor Freestyler op ma 26 jul 2010, 16:01

Super idee!, mij gaan niet mee.

Simpele reden.
Het weekend erna wordt in Budel het 40 jaar bestaan van de manta gevierd.
En daar mot ik natuurlijk bij zijn :ugeek:
Ik ging lekker hard op de rotonde af, nam de bocht, ging rechtdoor, nam een lantaarnpaal mee, tikte tegen een muurtje, ging 3x over de kop, 4x in de rondte, en toen verloor ik de macht over het stuur.
Freestyler

Berichtdoor 323girl op ma 26 jul 2010, 16:11

Jammer, maar begrijpelijk ;) Maken we der volgend jaar gewoon feestje van!
323girl

Berichtdoor 323girl op ma 26 jul 2010, 16:15

Heb trouwens nog eens gekeken naar welke accomodaties ze hebben. Die wat ik in gedachten had is een grote stacaravan (niks mis mee, gewoon prima ding) Er is ook een mogelijkheid tot een bungalow, maar dan is het tussen de 20-30 euro de man meer. Ik heb zoiets van, stacaravan is prima, voor die 20-30 euro hebben we ook het eten/drinken. Daarbij zijn we er alleen vrijdagmiddag t/m zondagmorgen en betaal je die laatste dag/en maandagmorgen voor niks......

Wat zijn de anderen hun mening?

Verder was ik van plan het gewoon standaard te houden, dus geen linnenpakket e.d. Dus iedereen moet dan dekbedovertrek en handdoeken zelf mee nemen.....Uiteindelijke lijstje volgt nog!
323girl

Berichtdoor 323girl op ma 26 jul 2010, 22:08

Tot nu toe zeker:
1: Michiel
2: Brenda
3: Peet
4: Marijn

dus vul lijstje maar aan!
323girl

Berichtdoor WantedS13 op ma 26 jul 2010, 23:11

jup, gaan we doen, jeff en nance, jullie motte ook mee! :)
WantedS13
Beheerder

Berichtdoor Heavy maxi op di 27 jul 2010, 20:17

Ondanks meeste mij nog niet zullen kennen !
op Michiel , jeff & Nance na !
Ga ik ook mee op dit weekendje ! :D
Logic takes you from A to B. Imagination take’s you anywhere
Heavy maxi

Berichtdoor 323girl op di 27 jul 2010, 20:55

Hey leuk! Knap dat je je meteen in dit groepje "onbekende" durft te gooien :lol:

Nu dus
1: Michiel
2: Brenda
3: Peet
4: Marijn
5: Rene
323girl

Volgende

Keer terug naar Meetings

• BEZOEKERS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Design by SiMOTiON PC Solutions